Team
De coaches
Zoals je van een coach en trainer mag verwachten zijn we oprecht geïnteresseerd en goede luisteraars. We zien en verstaan ook tussen de woorden door. We zijn goed opgeleid en gecertificeerd, maar nooit uitgeleerd. We hebben allemaal een achtergrond in de (internationale) marketing- en communicatiewereld.
Hieronder hebben we geprobeerd om de coaches met een paar woorden te typeren.
Zoals je van een coach en trainer mag verwachten zijn we oprecht geïnteresseerd en goede luisteraars. We zien en verstaan ook tussen de woorden door. We zijn goed opgeleid en gecertificeerd, maar nooit uitgeleerd.
Hieronder hebben we geprobeerd om de coaches met een paar woorden te typeren.
Alexa Kuit
Onthullend, onbevangen en openhartig.
Alexa maakte een carrière bij de NS en in de wereld van consultancy en bedacht daar dat de wereld een stuk mooier zou zijn als mensen elkaar beter zouden verstaan. Daarom besloot ze een opleiding te volgen met de bijzondere titel Non Verbal Strategy Analysis. Nu is ze daar zelfs een Master in. Alexa legt je non-verbale impact bloot. Zodat je als leider gaat begrijpen wat jij teweegbrengt en als team waar het ‘gedoe’ ontstaat. Zo wordt de samenwerking voor iedereen natuurlijker en effectiever.
Louis Stam
Vrolijk, empathisch en grondig.
Louis is tijdens zijn rechtenstudie voor zichzelf begonnen als personal trainer. Het werd al snel een passie voor hem mensen naar een goede gezondheid en conditie te begeleiden. Het idee dat een geest zich pas gezond kan ontwikkelen in een gezond lichaam is zijn overtuiging geworden. Zo ontstond zijn interesse in mental coaching en training.
Lodewijk van der Peet
Energiek, levenservaring en prikkelend.
Na de Rietveld-academie begon Lodewijk als jongste bediende bij een reclamebureau en maakte een flitsende carrière. Daarna heeft hij (ook als ondernemer) successen gecreëerd en grote flaters gemaakt. Regelmatig kwamen er mensen voor advies en raad aan zijn bureau zitten, zo is hij op het idee gekomen om coach en trainer te worden.
Serge Steijn
Inspirerend, duidelijk en moedig.
Op jonge leeftijd begon Serge reclamebureau Doom&Dickson dat tien jaar lang succesvol was en werd verkocht aan TBWA/. Zijn liefde voor het ontwikkelen van bedrijven waarin mensen kunnen floreren is daar begonnen. Na een intermezzo in Latijns-Amerika pakte hij die draad weer op. Hij volgde verschillende internationale opleidingen en werkt nu al jaren met veel plezier als leiderschapscoach en trainer.
Niels van de Walle
Geduldig, scherp en zorgvuldig.
Als regionaal en global marketingleider bij Nike en Sonos en oprichter van reclamebureau Sid Lee Amsterdam was het altijd al Niels zijn drive om talent te laten bloeien. Werken met internationaal talent van grote diversiteit, hen helpen ontplooien en bij elkaar brengen tot hechte, high performing teams was altijd zijn missie. Hij maakte daar zijn beroep van en is nu leadership coach, trainer en facilitator.