Michelle van Houten en Niels van de Walle zijn toegetreden tot het leiderschap coachingteam Sterke Leiders, dat ruim een jaar geleden is opgezet door Louis Stam en Lodewijk van der Peet.
Sterke Leiders onderscheidt zich volgens Van der Peet ‘van vele andere leiderschap coaches door niet alleen aandacht aan mentale aspecten te geven, maar ook aan de fysieke.’
Niels van de Walle werkte ruim 20 jaar in internationale marketingrollen bij Nike, Sonos en Sid Lee. Hij leidde het eerste digitale brand team bij Nike EMEA, startte creative agency Sid Lee Amsterdam en hielp Sonos in de transitie naar een merk gedreven organisatie. Het werken met talent van grote diversiteit en hen bij elkaar brengen tot teams waren hierin leidend. Terugkijkend op de leadership lessen startte hij in 2020 met coaching opleidingen (Transactionele Analyse) om met zijn passie verder te gaan in de vorm van life- en professional leadership coaching.
Michelle van Houten heeft gedurende haar leven altijd een vertrouwenspositie gehad bij de bedrijven waar ze werkte. Dat was onder andere bij hectische reclamebureaus waar ze onder grote druk gecompliceerde projecten runde. Van der Peet: ‘Onbewust heeft ze ook altijd een grote drang gehad om zorg te dragen voor haar collega’s wat bijdroeg aan het creëren van een positieve bedrijfscultuur en waarbij jezelf kunnen zijn en plezier altijd uitgangspunten waren.’
Inmiddels heeft Van Houten de certificering Extern Vertrouwenspersoon op zak. Degene die bij haar komt houdt altijd de regie, maar ze adviseert en begeleidt in keuzes en mogelijkheden als iemand zich onveilig voelt of iets heeft meegemaakt wat raakt.
Bron: https://www.marketingtribune.nl/b2b/nieuws/2022/04/nieuwe-partners-bij-sterke-leiders/index.xml